KLIK! KLIK!

My Anniversary

Daisypath Anniversary tickers

Wednesday, October 13, 2010

Macaron Oh Macaron !!


Korang mesti ada yang dah pernah makan Macaron kan? kan?sedap x?kesiannya saya x pernah cuba lagi Macaron ni..macamana rasanya??macam candy ke..macam biskut?tengok drpd teksturnya mcm wafer je..bila blogwalking ada je yang citer pergi beli Macaron kat Empire Subang...tapi nak pergi Empire tu jauhnya nak pergi sampai kesana....teringin daripada dulu nak try rasa Macaron ni...ada kawan saya, Pn Ariba dah pernah order dengan sorang blogger bernama Pn Rina, tuan punya blog http://angelcupidkitchen.blogspot.com yang buat Macaron ni....ada bermacam2 flavor lagi...Pn.Ariba pun kata sedap..dia suruh saya cuba order ngan Pn Rina ni..saya pun dah contact Pn Rina cuma belum order je lagi...hehe...tapi dalam masa terdekat ni nak order la...(apalah saya ni semua yang nampak sedap dan berwarna warni buat saya terasa nak makan)


 ini macaron yang diorder oleh kawan saya tu...very colourful kan??

ini bread pudding..pun boleh order dengan Pn.Rina
(nak cuba juga ni ....hehe) 


No comments: