KLIK! KLIK!

My Anniversary

Daisypath Anniversary tickers

Tuesday, July 30, 2013

Trend Baju Kurung Raya 2013




Salam semua...hari ni da 21 Ramadhan maknanya dah 21 hari kita berpuasa.......macamana dengan persiapan raya korang semua??? dah beli baju raya ke??saya tahun ni baju raya beli online je...tapi balik2 baju peplum je....badan macam saya ni x sesuai la peplum...huhu..lagi satu trend sekarang baju dari vietnam yang ada border lace.....dah merata2 jual...silap2 pakai baju nnt masa raya sepesen je...hehehe..cer tengok baju2 ni...yang mana satu pilihan korang???


ni ala2 peplum...tengoklah kaler dia...mmg meriah la..cantik juga


baju kurung border lace...baju ni memang dapat sambutan hangat tahun ni...


x kira lah macamana baju pilihan korang....kalau boleh janganlah berlebihan ye....berbelanja pun biar ikut kemampuan ok...













Sudah Bayar Zakat Fitrah ke Belum??




Sudahkah kita menunaikan tanggungjawab kita??




Thursday, July 25, 2013

Syukur Alhamdulillah...dapat juga bantuan Hari Raya RM500


Najib umum bayaran bantuan khas kewangan kepada penjawat awam, pesara

KUALA LUMPUR: Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Razak mengumumkan bayaran bantuan khas kewangan RM500 kepada penjawat awam Gred 1 hingga 54, RM250 kepada pesara. Bayaran dibuat pada 31 Julai ini. - Bernama


P/S- Ada ramai yang kata orang gomen (CUEPACS) ni xde keje lain sikit2 asyik minta kenaikan gaji la...minta bonus la...tapi kalau xde CUEPACS ni susah juga org gomen kan??