KLIK! KLIK!

My Anniversary

Daisypath Anniversary tickers

Wednesday, October 13, 2010

Lirik Lagu Kalau Berpacaran Ana Rafali feat Suhaimi Meor Hasan

Sekarang ni kat radio asyik keluar lagu ni aje...best pulak dengar ..dah jadi lagu feveret pulak..siap boleh hafal lirik...lagu ni bagus sebab ada unsur2 pengajaran bagi orang yang bercinta la...dengar lagu ni teringat pulak kat adik saya yang 2 orang tu yang tengah hangat bercinta....nak tuju sangat lagu ni kat Mohd Faizal dan Nurul Akmal tu :)






Sohaimi Mior Hassan
Kalau berpacaran
Memang banyak pantang larang
Menjaga susila
Ibu bapa adik abang

Apabila berdua
Carilah tempat yang terang
Agar tidak pula
Mencuba aksi terlarang
Korus
Boleh pandang-pandang
Jangan pegang-pegang
Duduk renggang-renggang
Bertambah sayang
Biar malu-malu
Biar segan-segan
Kerna malu itu
Perisai orang beriman

Ana Raffali
Kalau berpacaran
Jangan tunggu lama-lama
Kalau dah berkenan
Jumpalah ayah dan mama
Hantarkan rombongan
Meminang dengan segera
Kalau terlambat kasihmu disambar buaya
Ulang korus

Altimet
Yeah
Kita sambung cerita
Kalau kamu berdua
Aku yang ketiga
Aku penambah perasa
Akulah pendarab nafsu serakah
Hai teruna bikin perangai selamba
Hati si dara kata tak apa
Berani buat terima padah
Kalau tak sedia
Ucap syahadah
Ulang korus 2x


5 comments:

HaNTwO said...

memang terbaikkk lagu niii... :)

siti nurkhijah said...

best lagu ni... tapi tak tau pulak ana rafali yang nyanyi..heheh

Sharina said...

HaNTwo,

betul memang terbaik lagu untuk pasangan bercinta...supaya beringat2.

Sharina said...

siti nurkhijah,

saya suka lagu ana rafali...tapi suara suhaimi meor hasan pun menggetarkan jiwa..:)

EzzEddin said...

oh nie ler penyayi nye, baru ku tahu :)