KLIK! KLIK!

My Anniversary

Daisypath Anniversary tickers

Tuesday, January 5, 2010

Bubur Asyura...my style

Akhirnya..hari minggu lepas sempat juga saya buat bubur asyura tapi cara sayalah..ermm..tapi pedas sikit lah saya buat sebab saya letak lada hitam..hubby x blh makan banyak sebab dia x kuat pedas..cian dia..dapat juga saya sedekah kat jiran n kwn yg dekat2 rumah tu..




bubur baru nak mendidih ni..


 
dah nak masak..nampak x lada hitam sebijik2 tu..pedas x hengat..




3 comments:

Shinnaz Ahmad Rasid said...

nyum..nyum..nyum..sedapnyer..hantar putrajaya sket..T__T

** Perfect Love ** said...

mm lama dah tak merasa bubur asyura ni. Dulu2 masa duduk dgn mak, mak rajin masakkan bubur ni walaupun bukan hari asyura

Sharina & Azlan said...

ermm..teringin masak ni pun sebab teringat mak kt kg..rindu bubur asyura mak..