KLIK! KLIK!

My Anniversary

Daisypath Anniversary tickers

Tuesday, November 16, 2010

Salam Aidiladha Kepada Semua



Esok kita akan menyambut Aidiladha...ada sesapa yang buat korban esok? mesti ramai juga yang balik kampung kan walaupun dapat cuti Aidiladha 1 hari je kita boleh sambung cuti rehat kan...tapi saya sedih tahun ni x dapat balik kampung padahal dah apply cuti untuk khamis dan jumaat ni...plan mula2 ingat nak balik kampung tapi tetiba hubby kena kerja, x pelah berkorban tahun ni untuk x balik raya...maknanya tahun ni 1st time x balik raya haji...kalau hari raya puasa agaknya macam manalah perasaan...x sanggup rasanya kalau x balik raya puasa kat kampung.....so, di kesempatan ini saya ucapkan SELAMAT MENYAMBUT HARI RAYA AIDILADHA kepada semua rakan blogger saya...dan yang pulang ke kampung tu, semoga berhati-hati di jalan raya dan semoga selamat sampai ke destinasi masing-masing.....





1 comment:

mamaaerish@eb said...

slm aidiladha dari kami juger... ;p