KLIK! KLIK!

My Anniversary

Daisypath Anniversary tickers

Thursday, July 8, 2010

Kena Tag

Hari ni baru ada free time nak menjawab Tag oleh orang yang men'Tag' saya iaitu shinnaz


3 nama samaran kamu?
- Sharina
- Ina
- Shina(ni opismate je panggil camni)

5 tarikh penting dalam hidup kamu?
- my birthday 24 November
- birthday husband 4 November(selalunya celebrate skali ngan besday saya..mentang2la bulan yg sama...)
- our anniversary 28 Julai (aritu dh celebrate in advance..huhu)
- besday mak abah
- hari gaji


5 perkara kamu buat semalam?
- saya pergi kerja cam biasa ler...
- dok depan PC berjam2...
- saya keluar masuk toilet sbb sakit perut :(
- saya pergi pasar malam kat rawang
- saya tidur cepat..hehe :)

5 perkara yang buat anda gembira?
- shopping
- holiday
- jalan-jalan cari makan
- berkumpul bersama keluarga...
- pregnant

5 tempat percutian idaman kamu?
- Australia
- Phuket
- Beijing
- Bali
- Mesir

5 sebab kamu jawab soalan ini?
kacang je...
byk kali x jwb tag...
xtau nak update apa...
- saya kenal org yg tag saya
- x tau nak wat apa

5 rakan lain yang di tag :
- ddyana
- farysa
- cik pingu
- Peri PiA
- SizukaDeboss




2 comments:

Shinnaz Ahmad Rasid said...

cik na jauhnya nyer pergi pasar sampai ke Rawang. hehe.

thanks jawab tag dari kita :)

Sharina said...

Shinnaz,

singgah psr mlm kt sana sebab mlm td pergi rmh abg ipar kat sana la...hehe

welcome :)