KLIK! KLIK!

My Anniversary

Daisypath Anniversary tickers

Friday, June 4, 2010

Trip to Cameron Highland Part 2


Rasa malas pulak nak wat entry panjang2..ok, ni nak dipendekkan citer je,destinasi terakhir yang kami singgah sebelum balik ke rumah masing-masing ialah BOH Plantation dekat Sg. Palas...Takde pe yang menarik sangat untuk dilawati kat sini cuma ada kafe dan kita boleh masuk dalam kilang teh...tapi  saya teruja sangat tengok pokok teh menghijau kat sana, dan terpikir juga mcmanalah agaknya pekerja ladang teh ni tanam pokok teh n petik pokok teh ni???huhu


Me n Hubby



Bergambar sebelum nak balik


tengoklah kaum kerabat kitorang aje yang memenuhkan ruang kafe kat 'BOH' ni


masa ni takut2 nak bergambar kat ladang teh ni sebab pekerja sana kata hati-hati sebab banyak ular..eee..takut!

Nak borong teh




5 comments:

cik pingu said...

waah..syok2..

xpernah pergi sana, selalu plan x jadi jer.

sejuk x?

Sharina said...

cik pingu,

pegilah...best tau..
sejuk jugalah...
klu mlm lg sejuk..
apartment kat sana xde kipas n aircond sbb dah sejuk..hehe

Sherry said...

oh nice.. hehe x pergi lagi

Sharina said...

Sherry,

pergilah..jgn x pergi...hehe

umie said...

best g jalan2....