KLIK! KLIK!

My Anniversary

Daisypath Anniversary tickers

Sunday, February 14, 2010

~The Winner Of My Laptop Contest Goes To ~


Setelah 2 hari My Laptop Contest di tutup....saya n hubby telah memilih pemenang.....Pemenang dipilih berdasarkan apa yang peserta tulis mengenai kenapa dia suka laptopnya dan ciri-ciri lain yang berjaya menambat hati saya n hubby...
Nak Tahu siapa dia?????
*
*
*
*
*
 *
*
*
*
*
*

~And The Winner Is~
*
*
*
*
*
*

Fina Fento
KLIK SINI dan DISINI yang membuatkan saya memilih pemenang ini..
To Fina ~[kisah awak nak pulangkan semula laptop tu menambat hati saya] TAHNIAH!!!!!
*
*
*
*
*

~And The Prize Is~

*
*
Kingston Data Traveller 4G [harap2 Fina terimalah hadiah yang x seberapa ni yek]


TQVM kepada semua peserta yang join My Laptop Contest and harap maaf sebab x terpilih ye..No heart feeling okay...lain kali saya buat giveaway pulak yek...mungkin rezeki kat situ ke!!!


* To Fina Fento ~Sila emailkan details kepada saya ke ienalan80@gmail.com untuk proses penghantaran hadiah yek..


5 comments:

Cipina said...

Spechless..
tak tahu nak cakap apa except terima kasih beribu - ribu lemon!
Saya memang perlukan pendrive baru memandangkan pendrive sandisk 2GB saya dah hampir penuh dan kebetulan baru beli cooling fan utk si kecik ni 2 hari lepas..
Terima kasih banyak2..

sori excited sangat..first time menang contest online..

thanks akak n hubby!

** speechles2 pn lebih 30 patah perkataan :P

Cipina said...
This comment has been removed by a blog administrator.
azianierdawati said...

wahhh tahniah to fina...

Delimasari said...

tahniah fina fento

Sharina said...

Tahniah to Fina juga