KLIK! KLIK!

My Anniversary

Daisypath Anniversary tickers

Sunday, January 17, 2010

Separuh Jiwaku Pergi by Anang Hermansyah

Separuh Jiwaku Pergi
Memang indah semua
Tapi berakhir luka
Kau main hati dengan sadarmu
Kau tinggal aku

Reff:
Benar ku mencintaimu
Tapi tak begini
Kau khianati hati ini
Kau curangi aku

Kau bilang tak pernah bahagia
Selama dengan aku
Itu ucap bibirmu
Kau dustakan semua
Yang kita bina
Kau hancurkan semua

Back to Reff

Benar ku mencintaimu
Tapi tak begini
Kau khianati
Kau curangi aku
Kau dustai hati
Benar ku mencintaimu





~Sekarang ni saya suka bangat dengan lagu ni...~



1 comment:

Dunia Mommy Comel said...

GENITALO'MUST Krim Perapi Genital Wanita
( KRIM PERAPI GENITAL / WOMAN’S GENITAL CREAM )

Pandangan Wanita Terhadap Genital.

Dalam jawapan kepada soalan, apakah anda fikir yang faraj dan kawasan genital anda cantik atau hodoh? Hanya 40% wanita dari anjuran (daripada USA, Australia & UK) berpendapat yang genital mereka cantik, 16% mengakui ia hodoh dan 44% lagi tidak pasti. Apabila wanita ditanya sama ada vulva dan faraj berbau elok atau sebaliknya, hanya 30% menyatakan baunya baik dan 15% lagi mengakui ia berbau ‘tidak elok” dan yang lain tidak pasti.

Walaubagaimana pun kebanyakkan lelaki menganggap vulva dan klitoris amat mengghairahkan dan menyeronokkan dan rasa terkilan apabila mendengar maklumbalas yang sebaliknya. Untuk kebanyakkan lelaki, seks oral iaitu sentuhan mulut kepada vulva suatu adegan seksual yang amat intim dan yang amat menyeronokkan bagi mereka.

http://comelazhar.blogspot.com