KLIK! KLIK!

My Anniversary

Daisypath Anniversary tickers

Monday, January 10, 2011

Lirik Lagu Juara AJL 25 Tolong Ingatkan Aku by Ana Raffali






Malam tadi mesti ramai yang dok depan tv tengok Juara Lagu ke 25 kan...Saya tiap2 tahun memang mengikuti Anugerah Juara Lagu...tiap2 tahun pun lagu yang masuk pun hebat-hebat semuanya termasuk tahun ni...memang ramai x jangka Ana Raffali akan dapat Juara Anugerah Juara Lagu...tak sangka betul...tapi lagu dia memang best...bukan senang nak jumpa penyanyi wanita nak cipta lirik dan lagu sendiri tau... macam Yuna juga pun best juga...so pasal anugerah semalam semua memang hebat...Faizal Tahir memang hebat dgn persembahan lagu HANYUT tu...cuma xde luck untuk menang lagu...ok bawah ni lirik juara lagu TOLONG INGATKAN AKU yer..





Ana Raffali - Tolong Ingatkan Aku Lirik

Jangan disusun kata-kata penamat
Jangan disebut baris ayat keramat
Biar lenyap diserap sunyi
Biar senyap yang tak menyepi

Tolong ingatkan aku
Kisah kau tersedar
Dengan saku penyeluk masa


Mari patahkan papan markah lama
Mari padamkan buku tiga lima
Biar luka sembuh sendiri
Biar lupa dimakan hari

Tolong ingatkan aku
Kisah kau tersedar
Dengan saku penyeluk masa
Kau dampingi aku
Setiap detik jantungku berdetak
Setiap nota jiwaku berlagu-lagu

Bila marah merasuk minda
Kecewa menyelubungi jiwa
Aku lupa

Tolong ingatkan aku
Kisah ku tersedar
Dengan kasih memeluk rasa
Ku teringatkanmu
Setiap detik jantungku berdetak
Setiap nota jiwaku berlagu-lagu

Tolong ingatkan aku kisah kita
Tolong ingatkan aku
Kisah ku tersedar
Dengan kasih memeluk rasa

Tolong ingatkan aku
Kisah kita





2 comments:

ghostwriter said...

yuuppss... lirik die agak menaraik la..
tp bg saya, lirik yuna juga agak luar biasa~ tp mungkin rezeki dia... so, sy tunpang gembira untuk dia...hehehe

syamilah :) said...

lagu dia best

jangan lupa follow balik.

http://syamilahmawaddahazha.blogspot.com/