KLIK! KLIK!

My Anniversary

Daisypath Anniversary tickers

Friday, October 29, 2010

Lama tak Breakfast kat Rumah


Hai..selamat pagi...harini saya x pergi kerja ok...demamlah katakan...tapi bila dah masuk kul 10 lebih pagi tadi rasa mcm dah ok pulak..camne ni nak g klinik ambik MC ni...duss...doktor terima ke x alasan demam ni...
pagi tadi masa nak makan ubat sempat buat ini aja untuk breakfast...punya la lama tak breakfast kat rumah..bila hari keje breakfast kat ofis, bila weekend pagi2 aje dah merayap...camne nak buat breakfast untuk suami..hehe...klu buat breakfast ringkas dan mudah mcm ni pun sesiapa aje blh buat....muahaa..
Alhamdulillah..kenyang...






4 comments:

Shu Shinju said...

sedap tu.....

POSH76 said...

sedap jer tengok bfast tu...hehe

Peri PiA said...

i of my fav b'fast :)

Sharina said...

breakfast yang simple...lagi sedap dan senang dimakan.. :)