KLIK! KLIK!

My Anniversary

Daisypath Anniversary tickers

Tuesday, August 17, 2010

Tak Sabar Nak Dapat Biskut Raya


Dah 7 hari kita berpuasa...rasa sekejap je dah nak raya....uolls dah buat ke persiapan untuk raya??bagi saya semua dalam persiapan....biskut raya dah order n dgr2 dapat next week...ermm bestnya...tahun ni saya beraya dikelantan rumah mertua dahulu, pastu raya ketiga baru balik ke kampung saya di Muar....tahun ni ada rezeki lebih sikit, so saya pun ada beli banyak biskut raya untuk diberi kpd mak mertua n mak saya....actually, biskut raya mmg saya beli aje...x pernah buat pun sbb x reti la nak buat...nak cuba buat, tapi takut beli bahan2 dia mahal2 pastu x jadi....membazir pulak...x pelah bagi rezeki kat kawan2 yg jual biskut ni...lagipun sblm order biskut blh try...rasa sedap barulah order..kat bawah ni la antara pic yg digoogle mcm biskut yg saya order...



Biskut Snow Almond

Biskut Makmur

Tart Nenas

Biskut Almond London

Biskut Coklat Rice

<< x lupa juga order kek dan rempeyek>>

Kek Buah

Banji Roll

Rempeyek





4 comments:

NARDtheNERD said...

xde gambar pun sis..
=))

Sharina said...

NARDtheNERD,

bru letak...hehe

td ter'published' sblm ltk gambar..hehe :)

Peri PiA said...

adeh kuih tart tu menarik nya,me suke tart mcm lagi dari yg gulung :)

Sharina said...

Peri PiA,

tart sedap!!klu yg gulung tu byk tepung je dpd jem nenas tu... :)