KLIK! KLIK!

My Anniversary

Daisypath Anniversary tickers

Sunday, August 29, 2010

Shopping Raya


Akhirnya semua kelengkapan untuk raya sudah dibeli...betul la kata orang...kalau kita pikir nak beli barang  lain,nanti mesti ada juga barang2yang x termasuk senarai pun akan kita beli...bajet kalau kira dah cukup2 dah tapi bila sampai tpt shopping dah terbeli lain pulak...hurm..xpelah rasa2nya apa yang saya beli pun mmg patut kena beli dan dipersetujui oleh hubby juga...kalau dia kata ok, barulah boleh bayar kalau x barang tu letak ajelah balik kat tempat dia ataupun tinggal aje kat kaunter...hehe, tapikan saya pun bkn beli yg mahal2 pun..shopping pun kat JUSCO aje....itupun nasib baik dapat rebate voucher rm50, dah jimat kat situ...

nampak x bantal byk2 tu...x beli pun...FREE aje tu...beli comfoter set dapat free 2 biji bantal...saya beli 2 set comforter dapatlah 4 biji bantal... :)

mari pergi JUSCO :)


6 comments:

sizuka[Izzati] said...

wah seronoknya sis shopping raya:D

Sharina said...

sizuka[Izzati],

xdelah seronok sgt sbb kena berjimat cermat...tapikan punyalah sesak kat JUSCO mengalahkan SOGO.. :)

Shinnaz Ahmad Rasid said...

whhhh! gila lah cik ina..shopping tak ingat niehhh!!!

Sharina said...

Shinnaz,

sekali sekala shoppinglah...hehe :)

Adlin a.k.a Kyra MomS said...

wahh banyaknye shopping ..raya sakan la ni hehehe

a'ah kat jusco ada sale..tp voucer kita RM30 je huhuhu

Sharina said...

Adlin a.k.a Kyra MomS,

xdelah raya sakan..beli yg mana perlu aje...

jusco ada sale...suka shopping kat JUSCO..hehe