KLIK! KLIK!

My Anniversary

Daisypath Anniversary tickers

Saturday, December 26, 2009

Baby Wearing Baju Melayu/Baju Kurung Contest



Contest anjuran  http://anak2u.blogspot.com
Nama Contest: Baby Wearing Baju Melayu/Baju Kurung Contest
Dateline: 10 January 2010

KLIK DISINI untuk melihat syarat penyertaan dan hadiah yang ditawarkan bagi sesiapa yang berminat untuk menyertai contest ini!!



 Ini adalah Putri Amalia Batrisyia (anak saudara saya)..comel x???
lagi comel bila dia pakai baju kebaya merah ni...Putri suka sangat2 bila dapat baju kebaya ni daripada saya..Bila dapat je baju terus dia minta pakaikan baju nie..So, contest ni saya masuk khas untuk Putri sempena besday Putri yang ke 2...


NAMA PENUH: PUTRI AMALIA BATRISYIA BT MOHD FAIZAL
DOB: 09.01.2008
UMUR: 1 TAHUN 11 BULAN
NAMA IBU: ROSMARIATI BT YAHYA
EMAIL: ienalan80@gmail.com




2 comments:

husni said...

baru nak join contest..hak2..tapi masalahnya aku takde anak lagi..huhu

Sharina said...

saya pun xde anak lg..nasib baik ada anak sedara..huhu